(UA) Як продажник може допомогти бізнес-аналітику
(Из ленты Курсы бизнес анализа, тренинги и обучение бизнес аналитике| ArtofBA)
«Ну нарешті, звалю з бенча» — зрадів бізнес-аналітик, отримавши лист від відділу продажів:
“Привіт, підписали нового клієнта. З наступного тижня стартуємо. Деталі про проект шукай у прикріплених документах…”
Справжні бізнес-аналітики, які люблять свою роботу, завжди раді, коли приходять листи такого роду, тому що довго сидіти без діла не подобається нікому — це «обростання мохом» знань та практичних навичок, і «улюблені» завдання від керівництва — «напиши статтю , поки без діла сидиш”, “а сходи допоможи на наших внутрішніх проектах, де ми розробляємо систему штучного інтелекту для складання пірамідок/допомагаємо команді покращити процес тайм-трекінгу та формування репортів з білінгу/впишіть сюди ваш внутрішній проект”
Зрозуміло, що насамперед БА починає знайомитися з отриманими матеріалами і намагається зрозуміти, з якою рибою йому доведеться мати справу: черговий e-commerce, новий супер-новаторський-унікальний проект з кріптотрейдингу (який це у вас буде?).. →